duminică, 20 ianuarie 2013

Curatenia este importanta


O data pe saptamana, in cazul in care esti foarte ocupat si nu ai timp sa cureti in casa poti apela la firma curatenie. Curatenia este pentru mine importanta deoarece un spatiu curat ma face sa ma simt bine. 

In ciuda faptului ca se spune ca femeile sunt cele care fac curatenie, mie imi place sa imi mentin spatual de acasa mereu curat. Pastrez curatenia in casa, ma ocup de cumpararea produselor de curatenie si le aleg intotdeauna pe cele testate anterior si care imi ofera incredere. 

Mi-am ales o zi in care curatenia este facuta. Saptamanal curat intreaga casa : aspir, curat dulapurile, spal hainele murdare, sterg praful in intreaga casa. Geamurile le curat atunci cand este nevoie, nu am un program de respectat in ceea ce le priveste.